det var bättre förr





iallafall musiken, som typ ace of bace

delar av texten är bara så mysig och fin

We live in a free world
I whistle down the wind
Carry on smiling
and the world will smile at you
Life is a flower
so precious in your hand
Carry on smiling
and the world will smile at you!

Det är massa musik från förr som jag kommer på mig själv med att ibland
toklängta efter att höra igen och då går youtube på högvarv.
Hinner aldrig lyssna klart på en låt innan jag byter till nästa favorit.
Lilla fågel blå låten, massa Lisa Nilsson, Lisa Ekdahl,
3t, celine dion och alla mr music skivor med blandad kompott.
Cecilia vennersten med det vackraste jag vet åhhh
ljuv mysmusik.

Jag ska (med hjälp av älskling) tjoffa in massa sådana här låtar
på ipoden så att den är uppdaterad i old shool style
och redo för massa höstpromenader i dom numera rödorangea löven





Kommentarer
Postat av: EVELINA - DRIVER FÖRETAG OCH SKRIVER ROMAN!

Den där låten är fortfarande bra efter alla år! =)

2011-09-29 @ 16:12:52
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0