föga förvånande



Nu har min stackars ros blivit riktigt illa däran.. Typiskt.
Imorgon blir det en tur till blomsteraffären, igen.



Högst upp på önskelistan står en doftranka.
Fin fina blommor som doftar ljuvligt.

Är lite sugen på en vit och blåmönstrad kruka oxå.
Tänkte att jag kanske skulle plocka undan lite av
pastellfärgerna i köket såhär nu till hösten.
Istället funderar jag starkt på lite av ett marinblått tema,
utan att överdriva såklart.
Bara någon kruka och någon ljushållare,
lite sådär lagom liksom.
Skulle väldigt gärna lägga beslag på något "träigt" oxå,
typ en gammal fruktlåda, mjölkbudslåda eller dylikt.
Det här låter ju sisådär snyggt,
men jag har en idé i huvudet som jag tror på.
Den inkluderar även en kökssoffa med lite kuddar i,
där någon är vit och blåmönstrad såklart.

Nåväl nu ska jag sluta klura å slötitta lite på gordon..

Förresten så vill jag pynta med några snygga kokböcker oxå,
jadda jadda jadda nu är jag trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0