jag är SÅ värd varenda smula

på senare tid känns det som om tiden knappt räckt till. Har blivit en hel del övertid på jobbet, men jag klagar inte :-) hellre för mycket att göra än tvärtom!! SOm ni kanske märkt så har bloggen blivit lidande :( Shoppade hur som med mig lite gott gott till efterrätt idag, sambon är sjuker och vem mår inte lite bättre av en muffins eller två?! Bara för att unna oss sådär onödigt mycket så blir det hamburgare och klyftpotatis till middag, yummie!! Men först en kaffe med vaniljsmak och löjligt mycket mjölk, bara för att det är kaloritisdag utan ett dugg dåligt samvete idag :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst kan jag fixa före och efter bild på läppglanset. Försöker fixa det imorrn :)



Espresso house vaniljessens är ju för god!

2011-09-13 @ 23:01:24
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0