Laxermedel i hårbotten?


Efter ha läst både ris och ros om att använda ricinolja i hårbotten
(ska förhoppningsvis få mitt gamla barr att växa fortare)
har jag nu valt att hålla tummarna hårt och hoppas på det bästa!
Verkningstiden ska tydligen vara minst 30min
hoppas det inte gör något om den bli liiite längre,
tänkte tvätta ur det efter BB.

Nog om det. Fick hem ett paket ifrån H&M idag.
Det var min efterlängtade virkade väska,
ett par vita virkade ballerinaskor
samt ett par svarta kilklack med öppen tå.

Då allt i paketet var till belåtenhet så triggade det igång mitt shoppingsug..
Det tog inte många sekunders letande tills jag fann denna



Fin färg va?
Orkar dock inte vänta på ett paket i vem vet hur många dagar..
Nä det blir en sväng upp på stan och leta efter den imorgon
:)

Om jag misslyckas så finns den hur som bara ett klick bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0