Första gången

Igår bjöd sambon ut mig på dejt, det blev bio och vi såg The dark knight rises. Väldigt bra film måste jag säga!! Då jag ville spara plats för popcorn så var inte kvällsmaten speciellt prioriterad från min sida. Som alltid när karln slipper ta hänsyn till om eller vad jag vill äta så blev det sushi. Kände mig lite modig så han köpte med en låda till mig med. Det kan ha varit första och sista gången jag åt sushi, men nu kan jag iallafall säga att jag har provat, så det så! Inte för att det var helt osmakligt, snarare ovant och ingen direkt succé eller kärlek vid första tuggan... Men vem vet det kanske kan växa fram något där? Får kanske helt enkelt våga mig på detta påhitt ytterligare en gång innan jag kan bestämma mig. Äventyrlig som jag var så testade jag även en ny popkrydda, butter! Trodde stenhårt på den men njaeeee nacho cheddar är faktiskt bättre även om jag föredrar okryddade popcorn (fast med massa salt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0