Kräftskivan

Vi körde lite av ett knytkalas vilket jag verkligen kan rekommendera vid sådana här tillfällen. Jag stod för pajer och aioli denna gång förutom kräftor och dryck som vi kom överens om att alla skulle stå för själva. Provade att göra en egen aioli men som tur var så köpte jag även 3 olika färdiga sådana för att vara på den säkra sidan... De andra hade med sig mängder av bröd, snacks, sallad, ostar och kex. Samtliga par hade då inte snålat med diverse, vi skulle lätt kunnat haft en kräftskiva till dagen efter oooops! Men då vet vi det till nästa år. Kvällen till ära så bjöds det på solsken så vi bar ut bordet på gården där vi satt och pratade i timmar (eller bäbisarna jollra mest förutom att kräkas, bajsa, äta och sova som de små gör bäst). Hur som så var kvällen lyckad och jag längtar redan till kräftskivan 2013 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0