Utdöende bloggen elläää?!

Den här bloggen verkar liksom jag gått på semester... I helgen har jag sovit och glott på fler paradise Hotel avsnitt än godkänt! (ett endaste är banne mig ett för mycket egentligen). Hur som så är jag nu laddad och redo för semester! Ångrar lite att jag inte bokade en utlandsresa nu när dagen d är här. Men men vem trodde vi skulle ha uslaste sommarvädret ever?! En vis tös sa ett par kloka ord då jag gnällde på bredaste örebromål angående detta skitvädret och påpeka att såhär var det aldrig när vi var små? Fast jodå påminde hon, problemet sitter i våra neggo hjärnor som vuxna. Som barn brydde man sig inte, man var ute och lekte ändå! Om det regna så hoppa vi dessutom med glädje i vattenpölarna. Så imorgon tänker jag plocka svamp och njuta av naturen med eller utan solsken (såvida regnet inte öser ner, någon måtta får det ändå vara).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0