Dans fugeo på svettis



För ungefär tre veckor sen joinade jag den klämkäcka friskis och svettis klubben.
Vette sjuttsingen om jag blivit en tvättäkta friskis än men en svettis
är jag ungefär tre gånger i veckan numera.
Lite svårt att hitta motivationen att traska dit nu när det är såå kallt ute,
men hitills har jag baske mig gjort det enda! *stolt*

Har provat på spinning, jympa och dans fuego
(förutom en rad maskiner, vikter, bollar m.m.)
Den enda som jag aldrig hade provat förr var dans fuego
vilket påminner en skvätt om zumba,
fast sååå mycket roligare!!
Antar att det beror en hel del på musiken och ledaren,
men det passet jag var på var hursom en hit!

:)

Längtar lite tills på måndag när det ska dansas igen!
På tisdag blir det afro dans och jag hoppas att det är lika kul det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0