dagens fail

Lider något förskräckligt av rastlöshet!
när man är däckad pga. sjukdom så klarar man längre tid av tristess,
då den mesta tiden går åt till att sova.
Men jag har ju helt simpelt bara tappat rösten
(febern har nog lagt sig nu)
och då sköljer rastlösheten över en som en våg.
Vem vill umgås med en stum?
Jag är rätt dötråkigt sällskap för tillfället,
kan inte ens skratta åt en skämt liksom
ännu mindre dra ett själv...
Har aldrig vart såhär tyst i hela mitt liv.
Så vad har jag då sysselsatt mig med? Bland annat så försökte jag baka chocolate chip cookies, med betoning på FÖRSÖKTE! glömde sockret, vilket jag insåg när jag gräddat klart alla 3 plåtarna. FAIL!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Nee, nu tycker jag bra synd om rej lillhjärtat!!

2012-01-04 @ 08:14:16
Postat av: Linette

Kisse kanske vill umgås med stum? Imorrn är han själv mellan 10 och 17..

2012-01-04 @ 09:19:37
URL: http://Linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0