ooops I did it again!!

Efter x antal (mer eller mindre) outnyttjade årskort på gym så hade jag LOVAT mig själv
att INTE köpa ett nytt bara för att därmed kasta pengarna i sjön.
Men vad händer? Jag köper ett nytt gymkort såklart?!
Men den här gången ska jag baske mig fortsätta träna
och inte ge upp lagom då man är nöjd med sina resultat!
Skulle ju vara kul att få behålla dom mer än någon vecka då man slitit i månader haha
Skämt och sido, tre gånger i veckan satsar jag på!
Blandad styrka och kondition låter som en vinnande kombo!
Då kan man gott pilla i sig sitt lördagsgodis med gott samvete :)
Jag tänkte även prova på diverse pass såsom
aerobics, dans fuego, step, box, core, yoga samt spinning!
Kan inte riktigt tro mig själv när jag skriver detta (och menar det)
JISSES VAD KUL DET SKA BLI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0