En vecka här en vecka där

När jag la in min semester så valde jag att strö ut den och ta en vecka åt gången. Delvis pga. mitt kontrollbehov på jobbet.. Fast brudarna hade klarat sig bra utan mig! Känns skönt att veta tills nästa vecka :) men det borde jag ha förstått har ändå bästa crewet!! Förra veckan pricka jag in solen rätt bra förutom någon enstaka regndag, vilket var tur då jag såg ut som en kokt kräfta efter en dag i solen. Igår började jag jobba igen och då kommer både åska samt störtskur och idag regnar det mer eller mindre hela tiden. Räknar redan dagarna tills nästa semestervecka för då ska jag till Smögen med älskling och hälsa på bästa Rebecka!! Kommer bli uuuuunderbart. Läääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0