Fantastiska måndag

Måndagar har aldrig vart någon favoritdag för mig. Men dra på trissor vilken underbar dag jag haft! På jobbet flöt allt på och jag var galet produktiv och allmänt nöjd med min insats. Tog tag i diverse administrativt som jag bara inte fått tummen ur till tidigare. Vilket släppte ner en eller två stenar från mina axlar, sköna känsla! Efter jobbet knallade jag iväg till stadium och införskaffade mig ett par nya träningsskor, ännu ett måste som jag skjutit upp såhär i semester tider. Hoppas de har en inbyggd "sparka Louise i arslet funktion" har vart alldeles för slapp med träningen på sistone... Men då kan det väl bara bli bättre? Haha Väl hemma upptäcker jag att karln har skruvat ihop mitt nymålade vitrinskåp. OJ vad glad jag blev då! Genast blev det pyssel med det och vardagsrummet kunde återställas från målarverkstad, äntligen! Inte nog med detta så kom sambo hem med ett paket till mig i näven. Mina platforms •LYCKA• Dom passade och i paketet fanns dessutom ett par strumpor och skosnören, gulle va? Stort tack till Seoul ifrån Sydkorea, jag är mer än nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0