Det är en regnig sommar vi har!

Kan riktigt höra Ronja Rövardotters röst när hon utbrister "det är en regnig somnar vi har" till Birk Borkason. Härligt glad och inte ett dugg bitter. Önskar att jag kunde vara lika nöjd som hon när det regnar.. Nåväl för att iallafall lindra min negativa inställning till regn så tänkte jag införskaffa mig ett par regnstövlar. Inga klatschigt färggranna med blommor och heller inga schteekiga Hunter gummisar. Nä jag vill baske mig ha ett par skogsgröna, en gammal goding liksom! Jag menar regna kommer det göra, förr eller senare och då ska vuxen Louise vara beredd! Oj vad min praktiska pappa skulle må om han läste detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0