En anledning till att lära mig uppskatta rött

Jag är inte något superfan av färgen röd (men börjar lära mig i små doser). Har heller aldrig tyckt om rödvin. Nä fy så läbbigt sånt dricker vuxna bara för att verka sofistikerade (trodde jag seriöst när jag var yngre). Men nu när en själv helt plötsligt fyllt vuxen plus ett år (enligt sj) så kanske det vore på tiden att lära mig sippa på den ljumna drycken som om något ger en blåröda läppar samt en garanterad huvudvärk dagen därpå (beroende på mängden såklart). FÖR det ska tydligen vara sååå gott till kött osv osv jadda jadda. Vuxenpoäng ska plockas.. Tycker faktiskt om sangria vilket iallafall är en liiiiten start. Fick detta rödvin av pappsen förra året bara för att det hade sååå fint namn. Av den bidde det sangria. Men kom igen ett vin med så flådigt namn måste vara drickbart som det är?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0