så himla plumpt

 
Tror minsann att min otur från igår (se ovan) märkligt har förts över till min blogg.se app. Väldigt vääääldigt frustrerande. Jag är emellanåt en flitig men lat bloggare som ENBART bloggar via min käre kompanjon fånen... Så detta var minst sagt förödande för min stackars pytteblogg. 
Men tills jag löst problemet så ska jag göra mitt bästa för att orka "krångla" via datorn...
 
Midsommardagen spenderades hemma hos svärisarna där det i vanlig ordning bjöds på en superduper middag. Varmrätten bestod av kött med stekta champinjoner, sallad och potatisgratäng sen fick vi pavlovatårta med choklad och massa jordgubbar. Traditionsenligt så spelade vi som under de flesta middagarna kortspelet plump. Lillkillen O vann (för första gången ever?!) medans jag kom sist precis som vanligt... Men denna familj är ju uppväxta med plump vilket inte jag är! Sådetså! Borde få något slags handikapp i dessa turneringar, som man har i golf? ellerhur?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0