Nya favvisar

Det här med byxor är för många ett evigt mörker. Det är sällan allt klaffar och man blir hundra procent nöjd. Så är det iallafall för mig. Mina jeans åker oftast av innan jag gått förbi hallen hemma, för inte är det väl det bekvämaste plagget alla gånger? Men nu har jag hittat ett par jeggins som jag efter att ha inskaffat inte kan förstå hur jag överlevde utan! Jag är inte den första eller för den delen den sista heller som väljer att blogga om denna byxa. Om man ska ta till sig av ett enda tips i denna blogg så är det köp PLENTY byxan från DR DENIM innan det är för sent! Dom sitter som ett smäck och känns som en extra hud, hur mjuka och sköna som helst. Du kan förövrigt glömma att den skaver eller skär in i kärlekshandtagen! Den är hög i midjan, så att visa lite mer än önskat när du böjer dig fram är heller inget du behöver oroa dig för. Perfekta byxan helt enkelt och finns i en uppsjö olika färger. Jag har båda färgerna nedan och ni hittar dom bl.a. På www.nelly.com


Kommentarer
Postat av: EMMA

Dom är magiska! Jag har dock typ ätit upp två par på ett kick, dom slits som bara den om man har dom på sig ofta... Vilket man har för dom är sååååå sköööööna!! ^^

2012-11-29 @ 23:33:10
URL: http://egolife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0