Hösten är inte så tokig va?

Nog för att sommaren är min självklara favorit årstid, men hösten är bra go den med! I helgen har det vart fin fint väder med klarblå himmel och sol här i Örebro. Tycker det är så vackert med alla röda löv. Påtal om rött så har jag minsann börjat gilla den färgen lite smått. Iallafall lite mörkare sådan. Är bland annat på jakt efter en vinröd kabelstickad tröja.. Igår körde jag på blodröda läppar till min förövrigt färglösa outfit och kände mig rätt modig om jag ska vara ärlig. Rött har verkligen aldrig vart någon favorit färg, fast sakta men säkert så börjat jag otroligt nog vänja mig. Vem vet vi kanske kan komma överens vi med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0