Choklad sufflé

En sorts program som jag och sambon brukar titta på utan att en av oss hänger läpp är matlagningsprogram av alla de slag. Efter x antal sådana har vi läskats fler än en gång av desserten choklad sufflé ujuj så smarrigt det verkar vara då! Så i förra veckan satte jag ner foten och sa att på söndag då ska vi baske mig baka just detta. Sagt och gjort igår blev det choklad sufflé till efterrätt. Tror dock att vi råka grädda den någon minut för länge. Nog för att det stilla sötsuget och visst var det nam nam men om sanningen ska fram så var det inte den succén jag hade hoppats på. Men men så kan det vara ibland, kanske beror liiiite på att jag hade på tok för höga förhoppningar också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0