Halvdålig myskväll

Hade laddat med en chipsnyhet som verkade båda gott! Bästa smaken vinnare desdutom, måste väl ändå smaka nam nam kan man minsann tänkas tro. Wrooooong! Usch hujedamej vilket lurendrejeri! Nog för att jag diggar ost men löksmaken var överväldigande och milt uttryckt äcklig (eller ok pappa jag tyckte inte om). Borde egentligen förstått bättre då mina hatchips är grillchips.... Sånt som händer, man lär sig av sina misstag. Jag är nöjd ändå här i soffan med min kicksuit. Trots att jag till råga på allt missa att skölja rent mitt mjölkglas innan jag hällde i cola. Nu är den lite mystiskt grumlig men om man blundar och låtsas som om det missödet aldrig ägt rum så smakar det minsann som vanligt. Vad hände btw med program utbudet såhär på fredagskvällarna?! Inte mycket konkurrens där inte. Blev fångarna på fortet... och nej det är inte lika bra som när man var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0