Såååås ska det va!

Jag är en riktig såsoman. När det kommer till tacos så vill jag gärna ha inte bara en eller två såser utan helst tre. Salsa, guacamole och sist men inte minst en dip. Brukar oftast köra på nacho cheese påsen från Olw för att piffa till den klassiska naturella gräddfilen men sist så blev det en ny höjdare! Denna funkar naturligtvis som den är tänkt, till chips om ni som jag tycker att chips utan dip är som en sommar utan sol!! Just
Kombinationen sås (alt. Dip då) med ost är minst sagt en vinnare. Så rösta på denna nu så att den inte försvinner från hyllorna hux flux till min förtvivlan. Vet inte vilken dip den tävlar mot men inte kan någon annan vara bättre?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0