Sovrummet del 1

Min underbara kollega Elin som även är utbildad dekoratör gjorde nyligen en riktigt lyckad makeover i sitt sovrum. Gissa vem som såklart genast ville förnya sitt? Jo jag!! Har länge tyckt att vårt sovrum är trist och vissa delar som jag trodde var en bra inredningsdetalj har jag bara kommit att avsky på senare tid. Jag visste exakt vilka färger jag ville ha i sovrummet men sen tog det stopp. Beige, vitt och blått, men sen då?
Vart börjar jag? Tur för mig så ställde Elin upp och gjorde ett superfint collage till mig, med tips på lampor, tyger, mattor osv. osv. så nu är det bara upp till mig att få arslet ur och ge mig ut och shoppa! Wiiiii
Hittills så har jag inhandlat nya sängkläder i olika blåa mönster och nyanser. Jag är minst sagt nöjd, tack Elin för all hjälp!!! Utan dig hade det fortfarande bara vart en avlägsen dröm. Inatt kommer jag sova som på moln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0