Bättre än vanliga bullar

Bullar är verkligen inte min melodi när jag ska till att baka. Inte för att jag på något sätt är dålig på det utan enbart för att jag helt enkelt inte riktigt har tålamod till det. Så träligt att vänta på deg som jäser, å inte bara en gång utan två! åhhh!! Nog för att man kan pyssla med annat under tiden men jag vill liksom bli klar med vad som är ett minst sagt långdraget projekt.. Nåväl karln i huset erbjöd sig så fint att sällskapa under bullbaket (det höll första halvtimmen, sen smet han) men men fler bullar till mig tänkte jag och lät han gå. Hur som så blev det vaniljbullar med kardemumma och vit choklad. Hur gott som helst!! Ta helt enkelt något av era favoritrecept på vaniljbullar och lägg till 1,5tsk malen kardemumma i degen och 100g finhackad vit choklad i fyllningen. Smaskens kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh mums!

2013-08-31 @ 11:40:29
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0