Blommiga godingar

Hittade en del tjusigt på ginatricots hemsida. Har rätt nyligen kommit överens med mig själv om att sluta köpa knalliga plagg i massa udda mönster. Vilket jag i åratal gjort x antal gånger per år i hopp om att vidga mina vyer klädmässigt. Men jag är relativt säker på att det inte är mönstrena som gjort att plaggen hängt kvar i garderoben med lapparna på utan snarare de alldeles för starka färgerna. Det är helt enkelt inte jag. Jag klär mig helst i svart, vitt, beige, naturfärger, denim och dova färger. Men fastnade ändå för dessa blommiga plagg. Kanske att jag ska ge något av dessa en ärlig chans? Hjälp, antingen legginsen eller tröjan?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hjärtat, jag tror verkligen du kommer ångra dig... Men OM du ska satsa på ngt av plaggen så röstar jag för leggingsen, de var riktigt fina och du kommer ju ha ngt lite längre ovanpå dem så det blir lite neutralt :)

2013-08-16 @ 12:11:53
Postat av: Carina

Jag röstar oxå på legginsen :-) !

2013-08-17 @ 19:17:25
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0