Den där jag bor med

Min karl är minsann en riktig snäll en. Han är en såndär som tar tag i saker och ting. Sånt som jag gett upp hoppet om sedan länge finner han lösningar på. För ett tag sedan så letade jag i varenda tänkbar smink affär efter min favorit mascara för att sakta inse faktum att den inte tillverkas längre. När min pappa och hans pingla semestrade i ett annat land bad jag även dom att hålla utkik, men det var lönlöst. Usch som jag sörjde. Jag har verkligen inga ögonfransar att skryta med men denna mascara har ändå vart min räddning. Vad gör då min underbara fästman? Jo han köper inte bara en utan dom 3 sista som fanns att hitta på ebay! Genialiskt!
Älskade älskade Daniel det är vad jag kallar kärlek! Så fint gjort, tack snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0