Den som söker den finner

Jag har ägnat varje vaken minut de senaste veckorna åt att söka efter denna underbara tröja. Sen jag såg den på min käre vän Rebecka så har jag inte kunnat släppa detta "vill ha begär" som genast uppstod. Varenda träd har jag tapetserat med most wanted lappar. Jag har bett till högre makter då jag helt enkelt tror att med denna i min ägo så skulle lyckan vara total. Jag lyckades lägga vantarna på den allra sista svarta i vågen gallerians ginatricot butik. Men den naturvita varianten lös med sin frånvaro. Nästan så jag började tvivla på att den ens existerat, hade jag sett i syne den där dagen? En hägring? Så många nätter som jag legat sömnlös pga. längtan efter denna goding. Idag så blev jag bönhörd. Min kära syster hittade en i mariebergs galleria och köpte den, snäll som hon är till mig. Underbara ängel! Jag kommer inte finna ro förrens den hänger här hemma i min garderob i tryggt förvar. Men jag ser ljuset i tunneln.
Oh happy day!!


Kommentarer
Postat av: Din kära vän Rebecka

Fan vad ful!;)

2013-08-19 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0