En alldeles perfekt lördag

Idag har vi badat i hargebaden och njutit av årets varmaste dag, närapå 30 grader :) men jisses vad kallt vattnet är där! Eller nu ska jag inte klaga, svalkande kan vi kalla det.
Nu har jag precis landat i soffan efter en toppen middag på Paolos som min kära Daniel bjöd på. Jag valde en riktig klassiker, cappriccosia nomnomnom fast med vitlökssås som servitrisen så snällt fixa fast dom inte ens hade det på menyn. Sås ska det va (till allt, alltid enligt mig)! Sen blev det glass från gottis till efterrätt, är det lördag så är det! Kan varmt rekommendera marsipan och chokladsmaken. Nu är jag som ni kan gissa Pelle proppmätt så ska sova middag nu i väntan på iron man 1 & 2 som börjar kl 20:00
Tjarrååå


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken mysig dag Ni verkar ha haft!:)
Vilket intressant glasstips- måste testa nästa gång det är dags att vara "mindre nyttig"... Annars kan jag verkligen rekommendera mina två favoriter när jag ÄNTLIGEN, efter 28 år, blivit glasfrälst- Häägen Dazs Salted Caramel, finns på ICA, och så Glazzerians bananglass (ta gärna tillsammans med typ pecannötkola eller liknande... Mh mh!!

2013-08-04 @ 14:25:33
Postat av: felicia

Gott :D

2013-08-05 @ 20:20:06
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0