Fransar

Jag har alltid älskat fransar, på både väskor och tröjor. Min allra första franstop var ett hemskt turistplagg i någon knallig färg (tror den var gul eller rosa) något fult tryck och massa långa fransar i nedre kanten. Men så fin jag kände mig när jag snurrade runt så fransarna fladdrade. Den tröjan fick jag på Mallorca när jag var 8år. Åh vad jag älskade den, minns att jag aldrig ville ta av mig den. Nog för att mina fransiga plagg har övergått i en mer diskret stil men jag känner samma kärlek till dom nu som då. Har länge spanat på Minnetonka kängor med fransar och har även sett att det finns en hel del budget varianter också. Anledningen till att jag inte slagit till med ett köp är just för att jag inte vill matcha fransar med fransar. Har helt enkelt för mycket tröjor och väskor som jag inte kan använda till. Det kan faktiskt bli för mycket av det goda så tror vid närmare eftertanke att det blir ett par bruna franslösa boots till hösten, hur fint jag än tycker det är med fransar..

Eller så slår jag till på både och!


Kommentarer
Postat av: Melina

Så fina!

2013-08-12 @ 16:11:51
URL: http://mstenso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0