Snart dags att besöka frisören igen

I september har jag bokat in min nästa frisörtid. Försöker så gott jag kan att spara på längden så vid nästa besök har det gått nästan 3 månader sedan jag klippte mig sist. Det är en mindre evighet kan tyckas men mitt hår är tyvärr inte känt för att växa som ogräs. Vid mina senaste frisör besök så la jag första gången i både ljusa och lite mörkare slingor för att sedan nu under sommaren satsa på enbart ljusa slingor. Jag har inför nästa gång börjat googla på inspirations bilder redan nu. Tror jag saknar min "naturliga" mer underhållsfria ombre liknande färgning och jag struntar i om det inte är speciellt "inne" med det längre då jag trivs sååå mycket bättre i en lite mörkare botten samtidigt som jag ändå vill ha ljusare längder då jag ändå alltid vart blond. Dessutom är det ganska underhållsfritt då utväxten knappt syns så kan jag verkligen låta mitt hår vila längre perioder från allt vad färgning heter. Win win för både kalufsen och plånboken. Så detta lilla collage tänkte jag ta med till frissan nästa gång. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0