Alla kan vi göra något

Ibland behöver man en liten spark i baken och en påminnelse om att hjälpa andra. Det är så lätt hänt att man är upptagen med sitt och glömmer bort att man med enkla medel kan bidra med det lilla extra där det behövs. 
I år tänkte även jag göra en liiiten insats för några behövande. Denna gång väljer jag att köpa julklappar till Örebro katthem som jag tänker besöka på öppet hus nu på söndag mellan kl 13-16. Vet att ni är ett par djurvänner som läser min blogg och ni får gärna följa med mig på söndag?! 




Annars kan man såklart sätta in en slant till valfritt gott ändamål. Eller varför inte önska sig en donation till någon hjälporganisation i julklapp? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0