Det kallar jag kärlek

Min händiga karl hade bland annat snickrat ihop detta underbara soffbord till mig i julklapp. Så himla fint gjort så jag blir alldeles varm inombords. Många många timmar har han lagt ner på att fixa och dona med detta. Bordet är perfektion i mina ögon. Hade förälskat mig i ett tokdyrt bord på nätet och detta är en perfekt kopia. Något högre än de flesta soffbord, vilket gör det ypperligt att sitta och äta vid. Dessutom finns det massor med förvaring vilket är väldans praktiskt men framförallt så tycker jag bordet är fantastiskt snyggt! Lätt min nya favoritmöbel. Älskar vetskapen att det är hemmasnickrat av min kärlek. Känns personligt och gör att jag gillar det om möjligt ännu mer. 


Vardagsrummet börjar sakta men säkert ta form. Ska upp med en spegel bakom
soffan, pimpa lampskärmen i hörnet, köpa en stor golv växt men sen är det nog inte mycket kvar innan jag är helnöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0