En tårta där, en tårta här

Igår var jag på söndagsmiddag hos pappsen. Det bjöds på kalkon till huvudrätt och citronfromage tårta till efterrätt. Imorgon är det jag som står för dessert till nyårsfirandet här hemma. Blev sugen på att plocka fram tårtfatet själv så just nu står en toblerone cheescake i ugnen. Ångrar redan nu att jag mixtrade lite med receptet. Även botten i orginalreceptet var av choklad men jag fick för mig att det kunde blivit för mycket?!? Men hallå choklad kan man knappast få för mycket av... Suck! Men men digestive botten blir nog bra det med. 
Vad ska ni äta för nyårsmiddag? 


Pappas citronfromage tårta. 
Bild på min får ni imorgon när jag dekorerat den 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0