Har nog vart snäll i år

Förra julen önskade jag mig boken UnderbaraClara vintagepimp och hemmafix. Vilket var totalt misslyckat då den tydligen inte ens hade släppts då. Men i år så gjorde jag ett nytt försök och blev bönhörd av systeryster! Så igår morse norpade jag mig en kopp julkaffe (som Filip gav pappa i julklapp) och slog mig ner i soffan med boken i högsta hugg. Den innehöll väldigt mycket bra tips, så köp köp ni som gillar heminredning. Flanellbyxorna var en av mina julklappar från mamman min också och jag redan skrotat runt i dom mer än godkänt, såååå sköna. 
En storlek för stora, precis som mysisar ska vara enligt min mening. 


Här skymtar ni även nya mattan som jag beställde från ellos för ett par veckor sedan. Gillar det klassiska mönstret, känns tidlöst och neutrala färger är som ni vet min melodi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0