Onsdagens pyssel

Såhär under mamma ledigheten så försöker jag fylla dagarna med något mer än bebis gos. Gärna något som innefattar en lång promenad så man får bränna ett par kalorier. Imorgon bär det av mot blomsterlandet. Ska köpa lite smått och gott som behövs för att binda mig en julkrans att ha på dörren. Är bra sugen på både amaryllis samt en bordsgran oxå. Men jag har redan gjort plats för både två små enar, en julbukett samt två julstjärnor. Detta på mina "vanliga" blommors bekostnad. Är lite fullt nu i alla fönster. Kan väl inte gärna slänga alla mina växter för att ersätta med jul blommor? Kan bli en kostsam historia när julen är över. 
Hur löser ni den ekvationen?? 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0