Tjusiga slingor

Var på salongblonde och blev ompysslad av Sofia idag. Hon la i ljusa slingor i olika nyanser och jag är sååå nöjd! Glömde tyvärr be henne ta en snygg bild när jag var nyfixad så bjuder på en som sambon tog här hemma i all hast. Han är inte bästa fotografen direkt, men även solen har sina fläckar som man brukar säga haha







Just det. Tomten jag vill lägga till detta värmeskydd med stadga på min önskelista. Vore optimalt då mitt värmeskydd börjar sina så önskar jag att uppgradera till denna variant. 
För snart är det dags för nyårslockar som aldrig brukar hålla hela kvällen, en tradition som jag gärna bryter.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh det blev ju jättebra hjärtat! Förstår att du är kalasnöjd!
Ska bli kul att se irl.
Den 17 dec är det dags för mig med :)

2013-12-04 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0