Vi behöver vara ifrån varandra ett tag

Så många portioner gröt som jag slevat i mig till frukost på senaste tiden har jag knappt ätit sammanlagt innan dess
om man bortser från risgrynsgröt i juletider. Hujedamig inte konstigt att man börjat tröttna. Men det verkar iallafall inte vara förgäves. Bara ett par kilon kvar nu till startvikt innan jag blev gravid. Sen hade jag några kilon att ta av innan också som jag vill bli av med. Men det får bli mitt nästa mål att bli av med till sommaren. Hur som åter till grötfanskapet. Vi behöver ta en paus från varandra nu. Det är inte gröten det är fel på, det är mig. Mina känslor har helt enkelt svalnat, så jag väljer att ta ett break nu innan det blir riktigt illa. Vi kanske hittar tillbaka till varandra. Men just nu är det helt enkelt mer än jag klart av. Så under tiden har jag hittat mig en sann räddare i nöden 




Frukosten blev helt plötsligt något att se fram emot igen och inte ett motbjudande måste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0