Wanties

Det här med nätshopping är väldans praktiskt. Klick klick och man slipper traska runt från den ena till den andra affären utan att hitta vad man söker. Däremot så är jag riktigt sämst på att returnera om sakerna inte riktigt föll mig i smaken. Det slutar oftast med att det blir liggande oanvänt istället. Hemskt oekonomiskt. Sen tror jag tyvärr att man spenderar lite flitigare över nätet än annars då det inte känns riktigt påriktigt när man inte drar kortet. Känns lite som om det kostar gratis knäppt nog.



Är för tillfället på jakt efter en lång grå stickad tröja som jag tänkt använda som klänning med tjocka strumpbyxor nu i vinter. Mysigt och fint. Dessa två hade jag gladeligen klickat hem om de hade funnits i min storlek. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Himla fin den sista tröjan!
Vart är den ifrån?

Svar: Ellos men finns bara i jumbo storlekar kvar dessvärre :(
Louise

2013-12-08 @ 09:41:05
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0