Att sväva på rosa moln

Idag har jag och älskling vart förlovade i exakt 1 månad! Han gick ner på knä och det kändes och känns fortfarande som att jag svävar på moln. SOM jag har väntat på frågan med stort F!! Dagen började med en fantastisk bukett blommor följt av middag på min absoluta favorit restaurang, sedan firade vi med bubbel efter mitt JA :) allt var perfekt och jag är sååå sååååå lycklig! Han friade med en ring jag fått tidigare just för att jag sedan skulle få välja precis vilken ring jag ville. Vilket är ett tecken på att han verkligen känner mig då det var precis vad jag önskat. Jag menar man ska ju för i bövelen ha ringen i resten av sitt liv sen. Såklart man vill välja själv då va?? Hihi
Valde att inte blogga om detta innan vi fått ringarna och sen tyckte väl jag att jag var klyftig om jag väntade till månadsdagen , vilket jag nu inser var urbota dumt. Whyyy liksom? Aja nåväl vi är förlovade och inget har någonsin känts så rätt. Jag älskar dig Daniel och ser fram emot resten av vårt liv tillsammans hjärtat mitt <3


Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Åh vad roligt, grattis! Svårt att sluta stirra på den där ringen va? :) It's a special feeling.

2013-02-07 @ 02:58:53
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Carina

GRATTIS vännen!! Va glad jag är för din skull :) !

2013-02-07 @ 09:14:15
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0