Vågen kommer nog ge upp

Den här veckan är ingen nådig ätar vecka. Igår blev det kött och klyftpotatis till kvällsmat sådär på en måndag. Kändes som en bra start på veckan som komma skulle. Idag har väl ingen undgått fettodagen #1 med andra ord fettisdagen då man bara måste trycka en semla mest bara för att även om man som jag egentligen inte är superförtjust. Som min kära sambo sa, det räcker faktiskt med en per år och jag håller med! Nästa år ska jag byta ut min blandsemla mot en med vanilj istället, det låter i mina öron som en toppen idé. Nåväl imorgon fyller hjärtat mitt år och då "måste" man väl unna sig något kan man kanske tycka. På torsdag är det alla hjärtans dag och då blir det trerätters. Fredag har vi bestämt oss för räkfrossa och lördag är som sagt lördag vilket innebär godkänt svullande. På söndag blir det tårta med blivande svärisarna.... Niiiiice!!
Blir lite illamående bara jag tänker på detta. Får bli vatten och knäckebröd fram till sommaren sen ;)


Eller inte haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0