Fredagsmys

Väl hemma hos Rebecka bjöds det som väntat på fantastiskt sällskap och massa gott gott! Måste verkligen ännu en gång tipsa om ICA's salladsbar, sicken idé! Verkligen tokbra. Sallad som betalas hektovis som man blandar ihop helt efter eget tycke och smak. Jag är som ni förstått fånigt nöjd med detta koncept. Hur som haver till detta blev det coca cola för min del medans Rebecka avnjöt (hur man nu kan göra det) en öl lika svart som svartån (dvs. möööörk). Jag smakade faktiskt modig som jag är och tro det eller ej den smakade iofs. bättre än jag trott, men med det sagt så hade jag verkligen inga höga förväntningar på denna alls och ville instinktivt hålla för näsan a la Louise 4år. Nåväl smaken är som baken och tur är väl det?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh så mysigt det var mitt hjärta!

2013-01-13 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0