Frukost hos mamman

Igår bjöd mamma på frukost och vilken frukost det var! Massa olika sorters pålägg och bröd, yoghurt, ägg, juice och kaffe. Precis som på hotell men bra mycket mysigare. Katterna var med och tiggde skinka och åt som om dom hade vart strandade på likt Robinson deltagarna i x antal månader. Jag älskar att sitta i mammas kökssoffa och bara vara. Efter några timmars skvaller som kändes som minuter så tog jag mig vidare hem till svärisarna som bjöd på kalvstek och massa annat gott gott. Efter detta var jag minst sagt Pelleproppmätt så när jag väl kom hem så stupade jag i säng för att orka med personalfesten där vi avslöjade för flickorna att vi vunnit kvartalets bästa coffeshop! Jag är SÅÅÅÅ STOLT ÖVER MIN UNDERBARA PERSONAL, tack för att ni finns utan er hade det aldrig gått!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud så gott och mysigt!

2013-01-13 @ 22:44:20
Postat av: K

Grattis!

2013-01-14 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0