Jag har fått en present!

Min fina vän Charlotte kikade in en stund på jobbet med ett paket hon hade beställt från yves rocher. Nyfiken som jag är så stod jag inom en sekund med näsan i paketet och fråga vad är det för nått va va vaaaa??? Hon hade beställt fyra flaskor av bästa rengöringslotionen ever (enligt henne). Jag är ganska lättövertalad och bestämde inom en sekund att den ska jag minsann också beställa. Fast det behövde jag inte då hon godhjärtat som hon är gav mig en flaska! Åh TACK SNÄLLA! Nu kan jag knappt bärga mig tills ikväll när det är dags för tvättritual innan läggdags. Räknar med att ha fläckfri hy när jag vaknar imorgon. Wiii så bra det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0