Jag vill ha fredag idag!

På fredag ska jag besöka dockhuset dvs. Rebeckas hem. Då blir det Ica sallad och massa tjej snack!! Åååååå så trevligt vi ska ha. Jag har verkligen saknat dig vännen, din fantastiska personlighet och din sjuka humor. Ditt sällskap är alltid högst angenämt! Ses på fredag älskade vän! Då ska jag minsann passa på och gosa med dina små monster också. Vet inte om jag nämnt det förut men min älskade sambo är allergisk deluxe så jag kommer aldrig någonsin kunna ha några pälsisar själv. Men trots att jag är minst sagt förtjust i pålsdjur så älskar jag honom mer och kan inte tänka mig ett liv utan honom så den uppoffringen gör jag utan att blinka. Jag kan alltid gosa med mammas, syrrans eller kompisarnas pälsisar.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Naaaaw, vad otroligt fin du är älsklingen min! Dito till allt, allt, allt!
Och vilken fin bild på mina kissisar- lånar den och poste:ar på fb minsann! :)
Saknar dig massa!<3

2013-01-09 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0