Mycket prat och lite verkstad

Som jag tjatat och gnällt om mitt hår. Men det är bara och inse mörkare kommer jag knappast bli såvida det inte uppfinns nå modighets piller. Jag har alltid vart blond och trivs faktiskt i det även fast jag suktar efter en förändring. Nu senast beslutade jag mig dessutom att bli ännu något ljusare i längderna. En omgång silvershampo, silver toning och slutligen en färgbomb med inpackning och vips så var man mindre kyckling gul. Däremot tänker jag fortfarande inte göra något åt min utväxt ännu. Trivs med min naturliga ombre och har aldrig gillat känslan av att ha blekt hårbotten anyway. Så för min skalps bästa låter jag den vara min naturliga hårfärg änsålänge.


Kommentarer
Postat av: K

Sprutat läppen?

2013-01-07 @ 13:37:32
Postat av: Louise

Svar på din fråga K:
Nej det har jag inte.

2013-01-07 @ 13:53:05
Postat av: Rebecka

Haha, vilken rolig kommentar/fråga ovan... :S
Hur som.. Superfint baby! Tycker verkligen att du passar bäst i kalla blonda toner, som du hade som liten bebbeflicka hihi... <3 Jättefint har du fixat det! Carry on with the silverschampo säger jag :)Puss, ses freeeedag!

2013-01-08 @ 09:21:36
Postat av: K

Tyckte att läppen var fin, därför jag frågade ;)

2013-01-12 @ 12:19:57
Postat av: K

Läpparna*

2013-01-12 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0