Villblifrisk.nu

Imorse när jag vaknade så hade min stackars hals valt att sjukanmäla sig. Skitarns! Känns ungefär som om halva halsen är igenkorkad med en mindre golfboll. Inte vidare bekvämt alls, utan det gör ont precis varje gång jag sväljer. Men sålänge det inte blir värre så ska jag nog överleva detta utan några större men. Så nu har jag precis haft en lugn stund i plurret (att vara sjuk utan ett badkar till hands vore typ döden) sen tjoffade jag i mängder med c-vitamin i juicemackapären som glatt försåg mig med en fantastisk dryck. Jag hoppas nu att detta nyttiga intag ska göra underverk. Visste ni förresten att blodapelsiner är massa mycket nyttigare än vanliga apelsiner? Så är det iallafall, skulle ni mot förmodan misstro mig så kan ni såklart googla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0