Älskade semester

Nu när jag har semester så passar jag på att ha målade naglar. En ständig påminnelse om att jag faktiskt är leeedig! På mitt jobb får man nämnligen inte ha nagellack så jag njuter lite extra av vad som för mig i vanliga fall är likamed ajjabajja. Ikväll ska jag och sambon ut och unna oss på någon solig uteservering. Jag har otaliga gånger försökt haffa ett bord på Stora Örebro men utan vidare framgång då det verkligen alltid är fullt. Dom öppnar grillbuffén kl 17 och om man ska lyckas få ett bord får man tydligen se till att vara där precis då och inte en millisekund senare. Inte den mest optimala kvällsmatstiden kan jag tycka men men så får det helt enkelt bli idag för nu ska jag banne mig gotta mig precis där ikväll och ingen annanstans sådetså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0