Gekås dagen innan löning

Tyckte vi var supersmarta som valde att besöka varuhuset Gekås i Ullared dagen innan löning och till råga på detta när solen sken. Det borde väl i stort sett bara vara vi där då?
Eller inte. MEN jag ska verkligen inte klaga. Det var INGEN kö alls varken in eller ut ur varuhuset. Tror vi var därinne ca 1,5h och det kändes som om det räckte även fast vi helt och hållet hoppade över vissa sektioner såsom kläder tex. Visst slapp vi köerna men med det sagt så var det ändå massor med folk där inne. Men det är nog ofrånkomligt såhär i semestertider. Köpte en hel del nödvändiga saker till kanonpriser och måste ändå erkänna att besöket verkligen är värt ett besök om man som oss ändå hade vägarna förbi. Men jag vette katten om jag skulle åka dit, shoppa och sedan vända hem. För så kul är det baske mig inte att trängas med folk. Köpte faktiskt bara 5 artiklar som var totalt onödigt då vi har fler ljusstakar än vi behöver. Men de små kostade typ som en GB glass och de stora som latte på stan så vad sjutton varför inte passa på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0