BB eller CC?

Det är frågan. Mamman min rekommenderade L'Oréal Paris Nude Magique BB Cream. Jag provade hennes och ja jag tyckte minsann oxå att den verkade som en himla bra kräm. Lättare än foundation, matt och faktiskt lagom täckande, dessutom innehåller den solskyddsfaktor 12 så det borde väl kunna ersätta diverse ansiktskladd kan jag tycka? Men så kom jag att tänka på en vän till mig som alltid håller sig väldans uppdaterad om diverse skönhetsprodukter. Hon rekommenderade en CC cream från Max factor som tydligen skulle vara ännu bättre! Åh så nu är jag minst sagt kluven. Vad är din favorit i denna BB CC djungeln?? Tips mottages gladeligen!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du får prova min cccreme!:)

2013-06-23 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0