En helg att minnas

Den här helgen har jag och några av mina underbara flickor från jobbet spenderat i Sthlm. En hel helg av lyx betalt av företaget var vårar pris då vi vann kvartalets coffeshop i slutet på förra året. Härlig känsla att belönad på det här viset när man kämpat så hårt för att vinna. Lördagen började med ett besök på yasuragi spa som ligger i hasseludden. Vi välkomnades med varsitt set Yukata (japansk bomullsrock), tofflor samt badkläder. (Som man sedan fick ta med sig hem). Ombytta och klara så tvagade vi oss
(en japansk tvättritual för att finna inre ro och harmoni) länge och väl, för att sedan njuta av de varma källorna både inom och utomhus, vi bjöds på sushi lunch, aroma eller klassisk massage, fruktstund och häng i avkopplande vaggande stolar med inbyggd musik i kudden (jag blev åksjuk och kröp upp i en härlig stillastående fotölj haha), vi fick även välja ut varsin produkt i souvenir shopen att ta med hem. jag valde en lyxig shea body butter. Detta var mitt första spa besök och jag kan lova att jag kommer unna mig något liknande igen! Verkligen lyckat!

På kvällen så bjöds vi på fyra rätters och show på Wallmans. Även detta var sannerligen en upplevelse värd att minnas. Det är artisterna som uppträder som även serverar. Väldigt underhållande och god mat! De var sååå duktiga på att både sjunga och dansa att man fick rysningar! det är verkligen en helt annan känsla att uppleva shower som denna irl istället för på tv eller film. Stämningen var på topp och kvällen vart minst sagt lyckad. Sällan man gör sånna här saker vilket är synd då det verkligen är att sätta guldkant på tillvaron! Mer sånt i framtiden med andra ord.

Vi fick även sova i underbara dubbelsängar på Sheraton följt av fantastisk hotellfrukost. Lyxig helg? Check!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Wooooow!

2013-04-20 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0