Gårdagens frukost

I brist på annat så delar jag med mig av gårdagens frukostbild. Tyckte som vanligt att jag var rätt rolig. Roar man ingen annan så bör man åtminstone roa sig själv. Om någon mot förmodan skulle vilka kopiera denna frukost rakt av bara för att den såg sååååå smarrig it så kommer här en innehållsförteckning. Rågi knäckebröd med Philadelphia, kalkon, gurka, grönt lösté köpt på ICA med smak av mango (plus mjölk och honung såklart) samt brämhults juice ananas & apelsin. Mitt fina konstverk gjort av frukt är som ni kan se gjort av 2 kiwis och en banan (som förövrigt var perfekt mogen, helt gul med enstaka skönhetsfläck). Smaklig spis!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihihi lol lol lol nu var du bra rolig <3

2013-03-19 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0