Perfekt till midsommar

Vad jag kan minnas så har vädret svikit mig de flesta midsomrarna de senaste åren. Varje gång har jag införskaffat en fin klänning för att sedan upptäcka att vädret inte är direkt klockrent och i många fall har det till råga på allt regnat. Någonstans har jag ännu inte velat inse hur praktiskt det vore med en regnjacka. Inte bara till midsommar såklart utan även alla planerade powerwalks som blivit inställa pga. att vädergudarna tycks vilja motarbeta mig i min strävan att skrämma iväg ett gäng kalorier. Jaja jag erkänner! Latmasken i mig älskar att skylla på taskigt väder.
Men snart är den ursäkten ett minne blott. Jag har hittat mig en perfekt regnjacka. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Den gröna känns klassisk och lite året runt bra, svart tråkig men passar till allt! Den gula är allra piffigast men kanske lite vår och sommar låst? Fast vem försöker jag lura den är ändå för kall att ha någon annan årstid... Hmmms nä ska nog sova på saken ändå. Ni får hemskt gärna tycka till angående färgval. Natti natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har själv en knallgul regnis men den är kortare- då tkr jag det är fint! Är den så där lång blir det kanske lite väl skrälligt och barbapappaaktigt? Den gröna är fin, den svarta likaså... Där är det nog en tie... Fast iofs, den gröna ser liiiite väl regnklädsaktigt tråkig ut i färgen... Svart var mer häftigt

2013-03-19 @ 14:16:01
Postat av: Rebecka

Oj, jag som skrev ovanstående!

2013-03-19 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0